Kenwood Kitchen Machine - KM023 zilver - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Kenwood Kitchen Machine - KM023 zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

kay_1975 15-11-2011

We hebben deze nu 12 maanden, ideaal al die accessoires, vlees molen wordt gewoon regelmatig gebruikt, de sapcentrifuge en ijsmachine er extra bij aangeschaft werken ook geweldig, deze keukenmachine kost wel wat maar daarvoor krijg je zeker kwaliteit. machine wordt zeker 2 keer per week gebruikt.

Jatkaffe 26-10-2011

Wij hebben ook zo een apparaat gekocht op 01-02-2009 het heeft amper en overdreven 15 keer gewerkt en nu de garantie om is werkt het niet meer.
Het rare is dat er geld word gevraagd om te kijken wat er mankeerd min. 25 euro en daarna zetten ze de herstelkosten zo hoog dat ge beter een nieuw kunt kopen, en dan steken ze die 25 euro in hun zak zonder er naar te kijken... Nooit nog een Kenwood voor ons.

roland987 21-01-2012

als je zo'n apparaat koopt voor zoveel geld en hem maar 15 keer hebt gebruikt in 2,5 jaar dan heb je naar mijn mening het verkeerde apparaat gekocht.
bij normal gebruik komt een defect dat een grondslag heeft in de fabriek veel sneller naar boven en zal dan binnen de garantie opgelost kunnen worden.

Annemarie en Maarten 07-09-2011

2 jaar geleden gekocht (destijds voor € 535) en wat een topapparaat. Wordt meerdere keren per week gebruikt en is niet kapot te krijgen. Ontzettend krachtig en zeer geschikt voor bijna alles wat er in kan. Klop mega luchtig en supersnel. Kneed super deeg in no-time. Alle accessoires worden gebruikt, zelfs de gehaktmolen.

Desmo1 16-11-2010

Wij hebben deze machine iets meer dan een jaar geleden gekocht en hij is defect gegaan. Een familielid heeft onlangs dezelfde machine gekocht en ook die is (binnen een week) defect gegaan. Nou heeft Kenwood een pick-up & return service, maar als je daar gebruik van wilt maken doen ze een partij moeilijk zeg! Het komt erop neer dat je zelf maar naar de (web)shop moet gaan waar je 'm gekocht hebt en als je daar dan je ongenoegen over uit kun je nog een grote mond krijgen ook! Onvoorstelbaar wat een slechte service zeg!! Het is jammer dat ik niet zoveel twittervolgers als Youp van 't Hek heb....

arnienfw 18-03-2010

Dit apparaat is zeker niet één van de goedkoopste en we hebben bij de aanschaf er wat tegen aan zitten hikken, maar uiteindelijk geen seconde spijt van gehad.
Na een hele serie goedkope (<€99) en minder goedkope (€100-200) hebben we deze aangeschaft en ik heb althans de indruk dat de meeste zaken beter lukken dan met onze oude machines.
Het apparaat is oer-degelijk. Alles wat er bij zit is van uitstekende kwaliteit (bd de K-mixer die zwaar is uitgevoerd en je vaak nodig hebt).
De gehakt draaier dachten we niet nodig te hebben, maar die zat er bij en gebruiken we nu ook meerdere malen per maand.
Alleen de weegschaal was niet goed en is retour, maar dat is een ander apparaat dan de KM023.
Als u het geld heeft of een keuken machine vaak gebruikt, dan is dit zeker geen miskoop. We hebben al extra accesoires besteld (ijsmachine). Helaas doen winkels daar erg moeilijk over: die geven aan zeer lange levertijden te hebben zodat je het beter bij de kenwood web-shop kan bestellen. En dat kost een tientje verzendkosten.
Erg appart dat winkels verwijzen naar webshops...

afje 29-06-2009

Ik heb de keukenmachine nog niet zo lang, maar dit ding had ik veel eerder moeten hebben. Wat een apparaat zeg. Ik heb er al wat verschillende dingen in gemaakt. Het werkt echt perfect. Eiwit schuim is in no time klaar. Cakedeeg gaat uitstekend met de flexibele klopper. Lekker milkshakes uit de blender. En zelfs marsepein maken geen probleem. Ik moet nog een hoop dingen proberen maar tot nu toe lukt alles zoals ik het wil. Dan is het ook nog uitbreidbaar met allerlei accessoires. Die zijn weliswaar niet heel goedkoop, maarja die koop je toch alleen als je ze echt wel gaat gebruiken. Was trouwens een goede aanbieding bij pixmania de keukenmachine inclusief citurspers, blender, multimolen, vleeswolf en weegschaal en voor 1 euro meer kreeg je er een nespressoapparaat bij (twv 179 euro)